۱۳۹۲ آبان ۱۸, شنبه

پیامهای موجود در نماد ج.ا [بخش دوم]

همانگونه که گفتیم نتایج تمامی بررسیها وتحقیقها  در خصوص ریشه ها و عوامل اصلی بوجود آورنده حرکتی که با ساقط نمودن حکومت محمدرضاپهلوی و استقرار ج.ا بجای آن درایران آغاز شد؛نشان دهنده این واقعیت است که یکی از اهداف این حرکت نابودی سیستماتیک تمامی شئون در زندگی ایرانیان و نابودی تمامی ریشه های غنی تاریخی و فرهنگی آن ... وسرازیر نمودن قسمت اعظم درآمد ذخائر نفت و گازش به خزانه ترکیه، ورساندن آن کشوربه جایگاه قبلی ایران در منطقه وجهان  بوده است.اما این تنها آغاز داستان است.
*
حذف شیروخورشید از پرچم ملی ایران همزمان بود با کمرنگ شدن روزبروز مطرح نمودن مذهب رسمی در ایران-اگر به حافظه خود رجوع نمائید خواهید دید در طول حیات ج.ا هیچگاه نشنیده اید که این حکومت از مذهب جعفری بعنوان مذهب رسمی کشور یاد کرده باشد-اما بجای آن بااعمال ممنوعیتها -که هیچ جائی در اسلام نداشته- ودخالت در تمامی شئون زندگی خصوصی واجتماعی مردم از یکطرف ،وبمباران تبلیغاتی دین در رسانه ملی و استفاده از قران در هر لحظه از برنامه های رادیو تلویزیون ، تلاش خود را متمرکز بر ایجاد نفرت از دین عموما و تشیع خصوصادرایران  نموده.
اما هدف چه بوده؟ ایجاد نفرت از تشیع که ایشان با کاریکاتوریزه کردن وجوه تعزیه و معنوی آن ؛تنها در پی منزجر کردن مردم از آن بوده اند. در برابر مردم ما پس از آن چند انتخاب وجود داشت .یا روگرداندن کامل از دین بطور کلی-یا روگرداندن کامل از تشیع -یاسرد شدن نسبت به تشیع. همان تشیع که نماد اصلیش از همان روز نخست توسط ج.ا به زیر کشیده شده و از پرچم ملی حذف شده و روند حذف نهائیش از تمام وجوه زندگی ایرانیان آغاز شده بوده وهمچنان ادامه دارد. از طرفی تبلیغ یک فرقه بظاهر دینی ترکیه در ایران در جریان بوده است
همزمان با اینها -که جزئی از مرحله دوم آماده سازی ضمیمه نمودن ایران به ترکیه بوده -تبلیغات داخلی-توسط عوامل وزارت اطلاعات در داخل-وتلویزیونهای ماهواره ای از خارج در شیرین نشان دادن ترکها و مذهب ایشان به ایرانیان ادامه داشته.اینجاست که باید به حرکت جماعتی موسوم بو -نورچی ها- در ترکیه اشاره نمود .اینان که ظاهرا مبدا حرکتشان به شخصی کردی الاصل به نام سعید نورسی میرسد معتقد به استفاده از کلمه توحید-لااله الاالله- بدون ذکر محمد-ص- رسول الله میباشند.این تفکر که تفکر حاکم بر حکومت فعلی ترکیه-حزب آک پ- بوده است ،توسط شخصی به نام فتح الله گولن با دهها میلیارد دلار سرمایه از پنسیلوانیای امریکا هدایت میشده است.تمامی تحقیقات در مورد این جریان نشان میدهد که این حرکت یک جریان سیاسی بوده که زیر ماسک دین در حال نشو و نما در دنیا بوده است.-در امریکا بودن این شخص به هیچ روی نشاند دهنده و اثبات کننده حمایت امریکا از این جریان نمیباشد- حتی شخصا معتقدم از اهداف اصلی این حرکت سیاسی نابودی امریکا میباشد.
این تفکر بر اساس صرفا افکار سعید نورسی بنا شده تا حدی که براحتی منتقدان این گروه در ترکیه میگویند افراد این گروه قران را کناری گذاشته و کتابی را ظاهرا سعید نورسی نوشته را قران خود میخوانند.این تفکر ظاهرا در پی ایجاد دیالوگ میان ادیان است اما چنانچه منتقدان قابل قبول ایشان در ترکیه میگویند این جریانی یهودی الاصل است که ظاهری اسلامی اختیار نموده تا بلکه با این ماسک بتواند مسلمانان جهان را زیر پرچم خود متحد نموده و سیاهی لشگر لازم برای جنگ با امریکا را فراهم نماید.

*
طراحان آنچه بنام ج.ا خوانده شده تمامی تلاش خود را نموده اند تا در نهایت اگر این حرکت در اهداف داخلی، منطقه ای و جهانیش به شکست انجامید تمامی تقصیرات متوجه ایران گردیده و بدین وسیله مقدمات نابود نمودن آن را فراهم نمایند.-درصورتیکه از ضمیمه نمودن آن نا امید شده باشند.-اما فراموش نموده اند که امضای خویش را بر پرچم ایران به اشغال رسانده گذاشته اند . و هرکس که قصد تحقیق واقعی داشته باشد خواهد دریافت که آنچه در سال هفتادونه میلادی در ایران رخ داد به هیچ روی ایرانی نبوده و نه تنها ایرانی نبوده بلکه برای نابودی ایران ودین اسلام و مذهب تشیع در ترکیه و اسرائیل طراحی وهدایت شده است.