۱۳۹۲ آبان ۱۸, شنبه

اینترنت فارسی در شرایط فعلی ،نشان دهنده افکار ایرانیان نیست


اگرچه هرروز تعداد بیشتری از هموطنانمان به واقعیات آنچه در میهنمان روی داده واقف میگردند اما هنوز بسیاری نکات هست که باید تحقیق و افشا گردند.تنها یکی ازین نکات اشغال تقریبا کامل اینترنت فارسی زبان توسط عوامل اطلاعات کشور ترکیه از سالها پیش بوده است.اولین تحقیق را بنده به همراه گروهی از متخصصین ارتباطات اینترنتی در مورد تویتر انجام دادم.این همزمان بود با استفاده روزافزون جوانان وطندوست ما از این شبکه برای خبررسانی.در یک دوره مشخص از این تحقیق ثابت شد 99% اسامی که پسوند یا پیشوند -ایران -در تویتر دارند توسط سرویس اطلاعاتی ترکیه ثبت ،راه اندازی و کنترل میشوند.البته درمدت کوتاهی دوستان موفق شدند این خبر را به همه دیگر دوستان هموطن رسانده و مانع از ادامه اثرگذاری این عوامل بر حرکت ایرانیان شوند.
مدت زیادی نگذشت که برخی از سایتهای خبری ترک اعلان نمودند حداقل پنج هزار نفر که یا آموزش فارسی دیده اند یا در دانشگاههای آن کشور رشته زبان فارسی را به اتمام رسانده اند-که تقریبا تمامی این افراد،که تعدادشان کم هم نیست ،بلافاصله جذب سرویس اطلاعاتی ترکیه میشوند.- در دو شیفت دوازده ساعته توسط نهاد اطلاعاتی ترکیه مشغول تخریبات فرهنگی ،ایجاداختلافات بین اقوام ایرانی ، ترویج فحشا، ترویج خرافات و... میباشند.
حال با توجه به این واقعیت اثبات شده نتیجه گیری وضعیت فعلی جامعه ایران از روی سایتهای فارسی زبان -یا اصولا هر آنچه به فارسی در نت انتشار مییابد- بدور از حقیقت خواهد بود. چنانچه روشن شده که همین افراد یکی از اهداف اصلیشان ناامید نمودن جوانان از فرهنگ ایران و اساسا از هر چیزی است که مربوط به ایران و آینده آن گردد.
اینجا لازم به فراخوانی هکرهای وطندوست ایرانی میبیبنم که ایشان را دعوت نماییم تا در اسرع وقت در برابر این حرکات دشمن دیرین ایران به چاره اندیشی بنشینند.
همچنان از دوستان انتظار هست که تا میتوانند اینگونه موارد را اطلاع رسانی نمایند.
در یک جمله : فراموش نکنیم یک نوشته به صرف فارسی بودنش توسط یک ایرانی نوشته نشده و نمیتواند تنها بخاطر فارسی بودنش مورد اعتماد قرار گیرد.