۱۳۹۲ مهر ۱, دوشنبه

کف بینی یا اعلان نقشه راه؟








روزی که در اوائل دهه هشتاد میلادی این جمله از دهان کیسینجر خارج شد بسیاری تعجب کردند که چطور خواهد شد که در منطقه خاورمیانه و میان مسلمانان جنگ براه افتد. او در آن روز گت :"جنگهای بعدی میان مسلمانان صورت خواهد گرفت." البته هیچکس این تصور را نداشت که آن شخص این سخنان را با کف بینی بیان کرده باشد.با توجه به مراکز قدرت صهیونیستی که او عضو آن بوده مشخص بود که این جمله در واقع یک نقشه راه است.
اما سئوال اصلی این بود که مهره صهیونیستها برای نفوذ با ماسک اسلامی و ایجاد فتنه و جنگ میان آنان که خواهد بود؟ تا اینکه حزب آک پ در ترکیه به قدرت رسیده و با کمک مهره هائی که از قبل توسط اسرائیل در منطقه مستقر شده بودند شروع به تبلیغ در مورد وحدت اسلامی- اتحادیه های منطقه ای اسلامی شبیه اروپاو... نمود . از طرفی قدرت حاکم بر سرمایه در حال حرکت در دنیا نیز که توسط اربابان صهیونیست ایشان ادراه میشده بصورت مرئی و نامرئی به حمایت و ایجاد فضای باز برای ایشان اقدام نمود. هرقدر هم که جنگهای زرگری بین ترکیه و اسرائیل هم
به پرده های تئاتر سیاست نقش بسته باشد، آنان که باید، میدانند که اساس حرکت اسلامی در ترکیه ریشه یهودی دارد.تا جائیکه پروفسور تاریخ شناس ترک-یالچین کوچوک-در  کتابهای خود اثبات میکند حتی تمامی فرقه های طریقتی در ترکیه در کنترل کامل یهود میباشند.

*
به دستگاه حکومتی عثمانی در قبال کمکهای مالی که به امپراطوری عثمانی مینمودند-عدم شرکت اقلیت های دینی در عثمانی در جنگها- از بین رفتن حدود چهارصدهزار ترک در طول جنگها و جانشینی یهودیان در تمامی پستهای مهم حکومت عثمانی و پس از آن در حکومت ترکیه- ترکهای سفید- دردست گرفتن تمامی قدرت اقتصادی و سیاسی ترکیه توسط ترکهای سفید-انتخاب اسلام بصورت ظاهری توسط یهودیان در ترکیه و پس از آن ورود ایشان به اصل و فرع زندگی ترکها و حتی پس از آن اکثر یهودیان آغاز به نام گذاری فرزندان خود با نامهای مسلمانان مینمایند.اینک در ترکیه اکثر یهودیان نامهای مسلمانان را دارند ،در مراسم نماز جمعه شرکت میکنندو.. -سرمایه سبز در ترکیه اصطلاحی بوده که به صاحبان سرمایه حامی حکومت اسلامی در ترکیه داده میشده اما 90% آنان از همین یهودیان به ظاهر مسلمان بوده اند- تمامی مدارک و شواهد حاکی از این دارند که همین عده شعار اتحاد اسلامی -راه اندازی انقلابهای اسلامی در خاورمیانه و شمال افریقا را براه انداخته وافتضاح بهار عربی از دست پختهای اینان بوده است که همچنان بدنبال تحقق بخشیدن به رویای اسرائیل بزرگ بوده اند اما این بار زیبر ماسک جمهوری اسلامی و انقلابهای اسلامی...
*
اخیرا پس از نشر وسیع اخبار مربوط به ارسال سلاح از سوی ترکیه به کشورهای خاورمیانه وشمال افریقا برای ایجاد جنگ داخلی در کشورهای آن مناطق، حکومت ترکیه در حرکتی مضحک اقدام به تلاش برای محدود نمودن دامنه این حرکات با دستگیری چند بازرگان در شهرای مختلف خودنمود درحالیکه هرکسی که کمترین اطلاع در مورد بافت حکومتی و اجتماعی ترکها داشته باشد میداند که ترکها حتی برای نفس کشیدن خود از حکومت این کشور تائئیده میگیرندو از محالات است در آن کشور چنین کاری بدون دخالت مستقیم حکومت امکان پذیر باشد.
در این خبر که در عکس بخشی از آن ملاحظه میشود ملاحظه میشود که گفته شده چهل هزار سلاح که در جعبه های بیسکوئیت جاسازی شده بوده و در حال ارسال به کشورهای مختلف از جمله ایران بوده کشف شده.
همانگونه پیشتر در همین سایت اعلان نمودیم به نقل از مقامات دولتی ترکیه ماهها قبل گزارش شده بود که مقدار سلاحی که از ترکیه به ایران در طول سی سال گذشته ارسال و مخفی شده برای اداره چندین سال جنگ داخلی در ایران کافیست.
*
درحالیکه دنیا با بیخبری از حقایق مربوط به نقش ترکها در جنگهای میان مسلمانان شاهد جنایاتی است که برای نابودی اسلام و ایجاد جنگ میان مسلمانان و مسیحیان در حال انجام میباشد.نقشه راهی که از دهان کیسینجر خارج شده بود قدم به قدم در حال اجراست و این وظیفه سنگینی بدوش هر مسلمانی است که میداند اسلام دین جنایت،حماقت  وعقب افتادگی نیست، تا به جهانیان نشان دهد چه کسانی و با چه هدفی در حال انجام این اعمال هستند.
در تاریخ بیست وهشت ماه می سال دوهزاروسیزده میلادی ،رهبر حزب بظاهر مخالف درپارلمان ترکیه در سخنان خود در جلسه علنی حزب خود در پرالمان آن کشور گفت :" تاکید میکنم که نیروهای القاعده و النصره در ترکیه آموزش میبینند و مسلح میگردند." در بخش دیگری از همین سخنرانی میگوید:" حتی یکی از سفیران ترکیه اعلان نموده القاعده یک گروه تروریستس نیست." و در نتیجه گیری سخنانش میگوید :"مسئول خونریزیها میان مسلمانان در خاورمیانه طیب اردوغان است." البته باید تاکید کنیم این رهبر مخالف بارها گفته آن حزبی که در خاورمیانه پرچم ترکیه را حاکم خواهد کرد حزب ماست.
*
درتاریخ دوازده سپتامبر رسانه های ترکیه اعلان کردند عده ای ترک را که در حال حمل مواد شیمیائی مورد نیاز برای تولید گاز سارین به سوریه را دستگیر نموده و محاکمه مینمایند-رادیو خبری آر-اس-اف-ام بخش خبری ساعت
هفده و سی تاریخ دوازده سپتامبر دوهزارو سیزده.
روشن است که این تنها محموله ای نبوده که به سوریه فرستاده شده.