۱۳۹۲ تیر ۱۰, دوشنبه

شادی ایرانیان ،شادی آسمان است




دنیائی از شور وزندگیست دیدن شادی ایرانیان.سربلندی مجدد وبازگرداندن سعادت به حیات ایرانیان آرزوی تک تک وطن دوستانیست که با تمام وجود نگران و امیدوار به آینده هستند.هموطنانی که تنها با آگاهیشان نسبت به حقایق آنچه در ایران رخ داده است که میتوانند موضع لازم را اتخاذ نمایند.تمامی بررسی ها نشان دهنده این واقعیت تلخ است که اکثر هموطنان از آنچه در وطن ما روی داده آگاهی ندارند و هنوز عده زیادی تصور میکنند آنچه در سال پنجاه و هفت روی داد یک انقلاب بوده و حتی هستند هنوز عده ای که به اسلامی بودن آن نیز اعتقاد دارند.

*

سالها قبل نیزمردم مظلوم و پاک ایران با انتخاب محمد خاتمی به عقلانیت ولزوم تصفیه نمودن ایران از افراد و افکار تروریستی رای دادند.علیرغم تمامی مشکلات بر سر راه ،ایشان نیز تلاش خود را نمود اما پس ازشروع دومین دور ریاست جمهوریش ،وی اصرار داشت که به حق باید قانون مداری بر تمامی ارکان حکومت حاکم گردد.اما انفجار سه گلوله خمپاره هشتاد میلیمتری در یک ظهر تابستانی که به محوطه ریاست جمهوری پرتاب شده بود در واقع عرض اندام نمایندگان ظلمت در ج.ارا به ایشان خاطر نشان ساخت ؛که عملا با این حرکت میگفتند اگر تسلیم ما نشوی در ایران جنگ داخلی راه می اندازیم.پس از آن بود که ایران شاهد آغاز قتلهای زنجیره ای و... در نهایت ظاهر شدن چهره گردانندگان اصلی ج.ا گردید.ایشان که بعدها از سوی رهبر روحانی به عنوان جریان انحرافی خوانده شدند،درواقع زیر چتر تفکر ساتانیستی حجتیه گردآمده و با حمایت مستقیم ترکیه و کنترل غیرمستقیم اسرائیل ،در طول سه دهه تمامی ارکان نظام را در دست گرفته،اولین رهبر روحانی را بدلیل اعتراضاتش و با هدف زهرچشم نشان دادن به بقیه برتخت جراحی به قتل رسانده بودند،بعدها تقریبا تمامی افراد اصلی ج.ا از جمله پسر او را یکی پس از دیگری حذف نمودند.

*

زمانیکه مرحوم منتظری آخرین تلاشش برای کمک به ایران را با بزبان آوردن این جمله نمود قطعا میدانست که جان بر سر بزبان آوردن آن خواهد گذاشت .او اما با شهامت گفت: این حکومت نه جمهوری است و نه اسلامی.

اکثرا تصور میشد که رهبر فعلی روحانی با ایشان مخالف بوده تا زمانیکه ایشان اصطلاح -جریان انحرافی- را بزبان آورد.این اصطلاح در واقع از آن مرحوم منتظری بوده که خطاب به شیطان پرستان حجتیه عنوان نموده بود.

رهبر روحانی فعلی روزی که این اصطلاح را بکاربرد اضافه نمود :تا من زنده هستم اجازه پیروزی به این جریان نخواهم داد.او با استفاده از اصطلاحی که منتظری بکاربرده بود پیامی آشکار داد.

اینک برنده انتخابات ریاست جمهوری تاکید میکند :اگر نبود درایت رهبر روحانی،ایران این روز را نمیتوانست ببیند.

تمامی شواهد نشان دهنده این است که رهبر روحانی پاسخ صریحی به مردم ما داد که با آگاهی و هوش فوق العاده خود از جریان وطنفروش بازی نخورده و بر علیه رهر روحانی به میدان نیامدند.امید است ایشان و وفاداران ایشان نیز در جهت منافع ایران و ایرانی با تکیه برخالق یکتا ایران را پاک نموده و راه تعالی آن را بگشایند.مردم ما به هیچ روی دشمنی با امریکا و مردم آن نداشته و نخواهند داشت.شعارهای ضدامریکائی تنها و تنها در جهت بستن هر راهی جز ضمیمه شدن ایران به ترکیه=اسرائیل بر مردم مظلوم ما بوده است.

*

مردم پاک ما درشرایط فعلی با هوشیاری هر چه بیشتر میبایست از هر حرکتی در جهت تصفیه کامل ایران از تفکر و افراد حجتیه ای وافراد دست نشانده ترکیه و... حمایت نمایند .