۱۳۹۱ خرداد ۱۴, یکشنبه

روند مخفیانه ضمیمه سازی تسریع شده






در پی اخبار موثق که نشان دهنده سرعت یافتن روند مخفیکارانه ضمیمه سازی ایران به عثمانی بوده، در روز چهارم ژوئن خبری بسیار نگران کننده برای مدت کوتاهی برسایت یکی از روزنامه های ترکیه خودنمائی کرد.(در عکس )
خبر این است : در پی جلسه ای که دو سال قبل در22مارچ در رامسر  ایران تشکیل شده  مخفیانه بین دو حکومت توافق شده که برخی نقاط مرزی دوکشور بصورت مشترک استفاده گردند.واین از روزهای گذشته عملی شده.
اصل اجازه استفاده از خاک ایران به عثمانی از سوی حکومتی که با افتخار از نقش رهبری ترکیه درمنطقه و جهان اسلام سخن میگفته خود اثبات دیگریست بر اینکه حضرات دست نشاندگان عثمانی هستند که مامور به تسلیم مرحله به مرحله ایران به ترکیه = اسرائیل بوده اند.
پس از توئیت این خبر از سوی وطندوستان ایرانی بلافاصله خبر از خروجی روزنامه برداشته شد .  اما این پایان کار نبود .فکر میکنید عثمانیها از سراسیمگی چه خبری بجای آن گذاشتند؟ خبر  مربوط به تهدید ترکیه به حمله موشکی از سوی یک نظامی ج.ا
این هم نشان دیگری از جنگهای زرگری بین مقامات دوکشور.وجنگ زرگری هر دو ایشان با اسرائیل.


مردم مظلوم ما دریافته اند که آنچه بنام انقلاب اسلامی بر سرشان گذشته مقدمه استیلای عثمانی = اسرائیل بر منطقه با نقاب اسلام بوده.
ودریافته اند که راندن بزدلان از ایران وظیفه تک تک ایشان است.با ترسی که عثمانیها از ایرانی دارند فراری دادن ایشان زحمت چندانی نخواهد داشت.